Kızlar bebegim 22 günlük ve aşırı aglama krizleri geçiriyor gazlı bebek dediler gaz damlası aldım be yaptıysam iyi gelmedi sonra sünnet istiyor olabilir dediler doktor çağırdık Eve doktor geldi evet sünnet istemiş dedi sünnet ettik sünnetten sonra gazını rahat çıkartmaya başladı bugun üçüncü günü iyileşmeye başlıyor pipisi.. sizce iyileştikten sonra bu krizleri son bulur mu sorun sünneti miydi yoksa bebegim gerçekten kolik mi😔😔😔😔