ecemila ana kucağı hiç kullanmadım, ama puseti evin içinde çok kullandım, durmadığı zamanlar yemek yerken, yemek yaparken, temizlik yaparken, hatta banyoya bile gireceğim zaman pusete koyup karşıma indiriyordum, kuzucum da oradan beni izliyordu. Yaklaşık 4,5 5 aylık oluncaya kadar bu şekilde kullandım