Ben Pendik medipolde Aytekin hanıma gidiyorum. Bir çok arkadaşım da onda doğum yaptı çok memnunlar. Normal doğumu destekleyen bir doktor gereksiz yere sezaryen yapmıyormuş ve genital estetikle de ilgilendiği için dikişleri de diğer doktorlarınkından farklıymış. Kesinlikle öneririm