Kızlar erken doğar hurafesiyle beni kandırdılar duygularımla oynadılar 😂
Neredeyse 39 haftalık olduk bizim nazlı kızın geleceği yok. Doğumu başlatmak ve kolaylaştırmak için yaptığınız bişeyler var mı? Belki size garip gelecek ama ben artık doğurmak istiyorum 😂