Selamın aleyküm kızlar geçen hafta aşılma sonucu ile hamile kalmıştım 4 yaşında bi oğlum var habersiz hamile kalmıştım evlendiğim ay ama 2. Gebeliğim için öyle olmadı aşılama yaptırdıktan 2 hafta sonra gebe olduğumu öğrendim daha sonrasında tam 5 haftalıkken kahverengi lekelenme oldu direk doktoruma gittim progeston verdi 200 mg eve gittim beta hcg yi ölçtüğünde artması gerekirken düşmüştü ertesi gün lekelenme kırmızıya döndü ara ara 2 gün kan geldi sonra yine tekrar beta yı ölçtüğmde yani cuma günü 82 ye düşmüştü doktor muhtemelen kese oluşmadan gebelik bozuluyor dedi moralim çok bozuk tekrar gebe kalırmıyım yaşayan varmı nolur yardımcıı olun tekrar mı yaşarım bunu