Dün çok az kanama yaşadım bel ağrım da var 28 haftalık hamileyim rahim ağzı 26 mm çıktı doktor sorun yok dedi nst iyi çıktı açılma yok doktor yatmana gerek yok normal hayatına devam edebilirsin dedi başka bir doktor vardı özelden arayıp ona sordum erken doğum riskin var dedi ne yapacağımı şaşırdım sizlerin bu haftalarda kaçtı rahim ağzı uzunluğunuz çok endişeliyim