Tubaball bence her doğum kişiye özeldir☺️ sancı kimine dayanılmaz gelirken kimine adet sancısı gibi geliyo, doğum kiminin çabuk olurken kiminin uzun oluyo ama o an için çekiyosun sancıyı geçeceğini bilerek ve sonrası büyük rahatlık😍iyileşme süresi tabi ki çok kısa aynı gün ayağa kalkabiliyosunuz yine olsa yine normal doğumu tercih ederdim☺️