Kızlar 38+6 haftalık hamileyim. Dün geceden beri düzensiz fakat sık sık kasılmalarım oluyor. Biraz da şiddeti önceye oranla arttı. Yaygın bel ve sırt ağrım var. Birde aşşırı derece de kendimi yorgun ve bitkin hissediyorum hiçbir şey yapmamama rağmen. İştahım deseniz bir anda kesildi en sevdiğim yemekleri bile yemek içimden gelmiyor. Bir sonraki kontrolüm yarın yani 39. Haftamda. en son kontrolde bebeğin başı kanaldaydı fakat açılmam vs yoktu. Nişan su gelmesi falanda yok meydanda. Benim gibi olanlar varmı merak ediyorum. Acaba doğurcak mıyım ya korkuyorum epeyce 😢