Arkadaşlar 37. Haftadayım ve ne yazıkki buradaki özel hastanelerin pahalı olması yüzünden sanırım devlette yapıcam ve buradaki deglet hastanelerde suriyeli dolu odalar küçücük ve 2 kişilik gecesinde kalmak istemiyorum. Doğum yaptiktan birkaç saat sonra imza atıp çıkabilirmiyim acaba herhangi bilgisi olan varmı bu konuda.