Merhabalar 12 haftalık hamileyim 107 kgyum. Küçük yaştan beri kiloluyum hamile kalma da bir sorun teşkil etmedi . Bu güne kadar folik asit kullandım ama bugün doktorum farklı vitaminler ve corasprin başladı. Herhangi bir sorunum yok gebelikte ama corasprin beni endişe etti. Her gece yatmadan önce bir adet al dedi. Kullanan var mı? Aceba sorun olur mu? Riskli midir?