Nurosss Merhabalar 4 aylık hamileyim ve saçımı boyattım fakat çok düşük volümle koyu bir renk oldu açma vs yapılmadı benim gibi boya yapan var mı merak ediyorum
Autumn89 Nurosss 14 haftadan snra organik boyalar ile yapılabilir ki ama organik boyalarda bile kimyasal var boya süresini kısa tutmakta ve ne kadr az sıklıkta yapılırsa okadr iyi bu sekilde yapablirsin bi sakıncası yok 14 haftadan snra demisti bana doktorum
Nurosss Autumn89 kuaförüm de öyle dedi süresini kısa tuttu ve etki etmeyecek bir boya kullandı yinede sormak istedim kuşkulandım teşekkür ederim 🙏🏻☺️