Seyma06 Cimcinpi 2.gebeligim kendi ultrason resimlerime bakarak erkek diyorum ben anladığımdan değilde 😁 kızımda kesesi yusyuvarlakti oğlum da bu şekil fasulye gibi sağlıkla alın kucağınıza 🙏