Der96 ilk gebeliğimde sadece ailelere söyleyelim dedim, kayınvalidemler tüm sülaleye yaymışlar herkes aradı tebrik etti şok oldum, bizimkiler kimseye söylememişti halbuki. Bir de çok yakın çocukluk arkadaşlarım var üç tane, onlara söyledim 7 haftalıkken dayanamayıp. 8. haftada düşük yaptım 😔 tabii ki düşüğün sebebi milletin öğrenmesi değil ama ister istemez kötü oldu. İkinci gebeliğimde eşim ailesine sıkı sıkı tembihledi kimseye demeyin diye, sadece aileler bildi ilk üç ay. Kendi yakın arkadaşlarıma da bulantılarımı kusmalarımı saklayamadığım için 10.haftada söyledim, 2,5 aylıkken. Üç aydan sonra hala teyze vesaire yakın akrabalara söyledik. Şimdi 31 hafta olduk çok şükür 🤲🏼🧿