Minigim38
Bir hemşire olarak söyleyim 🙂 Her iki tarafıda serum çekmeye uygundur. Ucundaki plastiği kırdıktan sonra iğneyi takarak rahatlıkla kullanabilirsiniz. İğneyi çıkardığınızda akma genellikle yapmaz eğer çok hasar vermediyseniz iğneyi çok oynatmadıysanız tabi. İçiniz rahat olsun. İğeneyi takılı bırakmanıza gerek yok 🫠