Ben 38+3 teyim benim de öyle ama uzun süredir bu durum devam ediyor sonlara da doğru daha da arttı nefsim kesiliyor adeta yürüyemiyorum oturamıyorum uzanamıyorum öyle zor ki Allah kolaylastrsin inaallah en kısa sürede sağlıcakla yavrularımızı kucağınıza alıriz