Papiiii MinikMucize63 no no😂😂kiz dediler ama bakalim😂😂degismezse kiz sen yaptigin su ayla yasi toplama olayiysa bosa yapma dkgru deil o canim
MinikMucize63 Papiiii yok lo bu çok karışık senin bir ay öncesi kız sonrası erkek yani keşke ikiz olsaydı 🤣🤣
MinikMucize63 G2-z-d-E baya karışık yani başlangıç kızla başlıyor ama bitiş erkek yas değişince de tam tersi aradaki kızlar daha baskın ama bilmiyorum
Kubraa_t MinikMucize63 13 Ekim son adet tai MinikMucize63 merhaba rica etsem benim içinde bakarmısınız . Son adet tarihim 13 Ekim Doğum tarihim 13.09.1997
G2-z-d-E MinikMucize63 hadi yaaa sağlıklı olsun yeter tabiki canım 28ile kaldım 1ay sonra 29a girdim öle karışıyor