Elenor17 Gebeligimin başından bari aşırı sivilcelendim.Elim sürekli yüzümde kendimi çok çirkin hissediyorum.Çalışıyorum kapatıcı da sürüyorum bu yüzden iyice kötü oldular.Gebelikte sivilcelere önerebileceginiz yöntemler var mı ?