Nnanaa Bug-lem54 12. Haftada başladım 30 olmadan bitirdim. 34 haftaya giriyorum bugün sadece valizi düzenlemek kaldı.
Gamzerk0 Bug-lem54 ben cinsiyetini öğrenmeden başladım unisex ürünler aldım. 15+3 de cinsiyetini öğrenmiştim. İyi ki almışım diyorum hala eksiği bitmedi ve aldıklarım şuan 2-3 katı olmuş
Btlklnc Bug-lem54 Erken canım bende 19. Haftada almaya basladım. Suan 21+4. Daha bıtane kıyafet almadım bebege :) cnkü büyük esyalar cok pahalı ve fiyatlar artmaya devam ediyor
Leylabngll Ahuum odasının görseli var mi acaba alicaz bizde bi turlu bakmaya gidemedik esimin işinden dolayı
Btlklnc Bug-lem54 Aslında öyle dusunursen evet almak lazım gercekten her sey cok pahalı olacak dıyorlar
Edafmo Bug-lem54 amiiin amin inşallah, ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi canım. Şuan 26+5teyim eksiğim yok denecek kadar az