-beyhanali Çovit gecirdim 1 buçuk aydır kan sulandırıcı kullanıyorum 38 haftadayim kan sulandırıcı için bişey demedi doktor ama doğumda sıkıntı yaratır diye bişey duydum kullanan varmı birakmalimiyim son haftalarda
Bernnnaaaa -beyhanali 36+0 dayım 38. Haftada alacak doktor bebeği bugün artık bırakalım dedi sorun doktorunuza mutlaka unutmuştur belki
arirangg -beyhanali Evet doğuma yakın bırakılıyor diye biliyorum ben de. Doktoruna sor mutlaka canım. Doğumda sıkıntı olmasın
Yesimbb -beyhanali canım çoğu doktor 34. Haftada bıraktırıyor kan sulandırıcıyı. Ama yine de doktoruna danış bırakmadan önce numarası falan yok mu?
323832 -beyhanali dogumdan 1 gun once kesen bile var pihtilasma sorunu olanlar dogumdan 1 gun önceye kadar kullaniyor ben oyle yapacağım
Yesimbb Ahuum zaten pıhtı sorunu olanlarda veriyorlar kan sulandırıcıyı sanırım. Benim erken doğum riskim olduğu için 30 da bıraktık. Düzenli test yapılıp takip ediliyor. Ama kişiden kişiye değişiyor durum test sonuçlarına göre doktorun karar vermesi lazım bence.