Merhaba kızlar, 2 ay önce 7 haftalıkken lekelenmelerim başladı ve düşük yaptım kürtaj oldum nedenine dair hiç bişey söylenmedi tahmini sağlıksız gebelik dendi. Geçen hafta hamile olduğumu öğrendim beta 302 çıktı. Yarın tam 5 haftalık olucam. Çok korkuyorum yine aynı şeyler başıma gelecek diye. Keseyi görmeye ve kalp atışını dinlemeye sizce ne zaman gitmeliyim
Önceki gebeliğimde keseyi 6. Haftamda görmüştüm ama henüz kalp atışı duyulmamıştı