Cady Kızlar merhaba. 1 haftadır oksurmekten içim dışıma çıktı. Duzelemedim bir türlü. Vicks sürsem acaba zararı olur mu net bir bilgi bulamadım bu konuda. Hamileyken kullananiniz oldu mu?
Ftmcgdms Cady bende hastalandığımda hamileyse kullanmasın demişti. Tabi gene en doğrusunu doktor bilir.
Acmom Cady ilk 3 ay önerilmiyor ama 3 ay sonrası bende kullandım. Birde çok hastalanmıştım 4 aylık hamileyken, eczaneden nebülizatör alıp içine serum fizyolojik koyup konu kullandım. Doktorunuza yine danışın tabi ama benimki sıkıntı olmaz demişti.