Kbrnr07
Üç tane gebelik geçirdim
En büyük şikayetlerimden biri mide yanmasıydı
Kaç doktora gittiysem rennie veriyorlardı
O da çok fazla etki etmiyordu
Gece uykudan kalkıp şişeyle kafama diktiğim oluyordu 😳🙈
Tuzlu leblebi
Süt gibi şeyler de pek fazla etki etmiyordu bana
Şu an hamileyim ve yine çok kötü mide yanmaları başlamıştı
Doktorum PULCET diye bi ilaç verdi
Mide koruyucu, sabah aç karnına iç gün boyu rahat edersin dedi
Aynen de öyle oldu hamdolsun
Sabah içiyorum gün boyunca idare ediyor
Bi kaç gün içince bi kaç gün ara verdiğim oluyor ona rağmen etkisi devam ediyor
Doktoruna danışabilirsin
Onaylarsa bu ilacı isteyebilirsin
Daha önceki hamileliklerimde ki doktorlar neden vermemiş diye hayıflanıyorum 😩