Yesraan Burada doğum yapanlar düşüncelerinizi alabilirmiyim yada Ankarada doğum hastanelerinde doğum yapanlar??
Mybabeela Yesraan ben orada doğum yaptım, acildeki alttan muayeneler dışında iyiydi. Doğum sonrası odalar temiz tek kişilikti benim odam