Kubrabsyg45 Ahlas ismini rüyamda gördüm ama eşimin tarafı beğenmiyor dalga geçiyor.. o yüzden Ömer ismini de koyayım dedim. Yani ikisi kulağa hoş geliyor gibi ama iki isim koyup ki koymamakta kararsızım.. fikri olan 🎈🌼
1aysekaplan Kubrabsyg45 Ömer ismini çok severim naif yumusak gelir ama ahlas sevemedim ben canım kulağa güzel gelmiyor tabi sen bilirsin ama illa koycam dersen Ömer ahlas koy 🥰
Zeynepsen Kubrabsyg45 ahlas i sevemedim ben fikir sorduğun için söylüyorum yoksa beni ilgilendirmez tabide
Enyenianne Kubrabsyg45 merhaba güzel anne bende inşaallah oğlumun adını ahlas koyacağım benim de herkes dalga geçti kimse beğenmedi biraz ayak diretince herkes kabul etti şimdi alışınca kötü gelmiyor diyorlar o yüzden hiç kendini üzme ben iki isim koymak istemedim çünkü ahlasi kimse kullanmaz o zaman diye bir de soyismimiz de baya uzun sadece ahlas düşünüyorum rabbim isimleri gibi ihlâslı kul etsin sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin Allahümme amin amin amin ecmain ❤️
birkedibirbebekannesi Bir tanıdığımın oğlunun adı da Mehmet Ahlas, bence iki isim konulabilir Ömer Ahlas da güzel olmuş. Başta ben de çok istemiyordum iki isim, ama oğlumun adı Ömer Ali olacak inşallah 🤭
Cikoleyla Ahlas ne Mahlas gibi hiç duymadım. Adlar sözlüğünde de yok. https://www.nisanyanadlar.com/isim/Ahlas Arattım çıkmadı bişe. İhlas la halisin karışımı gibi. İhlas der çıkar millet.
Kubrabsyg45 Cikoleyla Ahlas: İyi yürekli, temiz kimse, Saf, halis, karışımsız. Kuran ıstılahta, Allah’a halis olarak yönelip ihlaslılıkta ileri bir dereceye varmış kul .. YouTube de Ahlas isminin ebced değeri de çıkıyor anlatım da
Enyenianne Cikoleyla sad süresi 46. Ayette geçiyor ihlâslı kul demek bir önceki ayette peygamberlerden bahsederken bu lafsi kullanıyor mana olarak ihlâsla rabbine yönelen kul temiz saf kalpli anlamlarına geldiği de söyleniyor ben de koyacağım inşaallah
Kubrabsyg45 Zeynepsen rüyamda gördüm etkisinden çıkamadım anlam güzel geldi bilmiyorum hoşuma da gitti ama eleştiri açığım tabiki 🌝 teşekkürler 😊
1erkekkannesiiii Kubrabsyg45 sorduğun ıcın söylüyorum canım ahlas ismi pek sevemedim 🙏 yanlış anlama ne olur istediğini koy tabi. Ahlas söylemesi de garip geliyor çocuk ıcın de zor olur bence Atlas olabilir mesela bilemedim. Ama etkisinde kalmışsın demekki bayağı beğenmişsin Ömer ahlas koyarsın çocuğun sevmezse de Ömer İ kullanır. Tabi sizin kararınız 🥰adıyla yaşasın ınsallah
Enyenianne Kubrabsyg45 ha bir de ben bir yerden sonra insanlara sormaktan vazgeçtim çünkü kırıcı yorum yapıyorlar benim içime sinen tek isim oldu galiba başka hiçbirini sevemedim inan atlas Asaf falan koysan ay ne modern derlerdi bence sevdiysen ben beğendim alisirsiniz zamanla de biz eşimle öyle seslene seslene alıştık bile
Kubrabsyg45 Enyenianne Cidden bu zamana kadar çok düşündük benimde içime sinen tek isim bu oldu. Bişeye tamam bu olsun diyoruz ama yakışmıyor gibi geliyordu vazgeçiyorduk ama şuan sabki tam cuk oturdu gibi geliyor 🤦
1erkekkannesiiii Kubrabsyg45 aynen canım valla bende bi isimde takılı kalınca başka ne duyarsam duyayım begenmiyordum 😂 beğenmek lazım. Alışılır sağlıkla büyüsün 💜