hll_yrt Hamileyken manda yoğurdu yenir mi?Bugün doğumu geciktiriyor diye bir yazı okudum.Doğruluğunu bilen var mı acaba??
Nimetkayseri1438 hll_yrt 😄 oğlumda erken doğum riski vardi acilmalar da vardı sadece 1 kasık bilmeden yedim 39 40 haftaya tam doğum yaptırdm ondan mı bilmem ama kaynanam yeme ondan doğum zor olur falan dediydi doğum kolay oldu da süresi uzun olduydu
hll_yrt @Daffyy aşırı faydalıymış bizde aldık şimdi net bi bilgi de yok durduk yere 42 haftayı zorlamayalım 😅
Daffyy hll_yrt gerçekten ya😅 nst de kasılmam çıkıyor bebek önden gidiyor ama bilemedim kaç aydır kase kase yiyorum😅 40 gözümde büyürken 42.. düşünemiyorum 😅
hll_yrt @Nimetkayseri1438 doğum kolay olduysa ne güzel Bende geç oluyor diye duydum 39-40 ta yaptıysan tam zamanında aslında ☺️
Nimetkayseri1438 hll_yrt 😃erken doğum tehlikesi 28 haftada başlamıştı o yuzden 2 katibzaman fazla geliyor gözüme 😄😄
Daffyy Anneyimmm34 Eğer doğruysa ben doğuramam zaten 😅 bebek karnımda büyür o derece o kadar yiyorum abartısız😅