Hanımlar Dün biraz afedersiniz sumuk gibi yapışkan akıntı gelmişti bugünkü kontrolümde doktor kanala girdiğini ve rahim ağzının kisaldigini söyledi . Nst de sancı çok çok az çıktı progestan verdi günde 1 alttan fitil . Erken doğum riskim var . Şuan için 2500 gr. Sancım çok çıksaydı ciğer geliştirici yapacaktı . Ağrın olursa hemen gel yapıcaz dedi . Üç hafta tutabilirsen yeterli dedi varmi benim gibi olan morale ihtiyacım var😪