Buskat iremakl27 korkmayın aynıları bende de var 28+5im adet olacakmışım gibi ağrılar ve sırt omuz kaburga ağrılarım var. Dr çok normal içinizde bir organizma büyüyor bu tür şikayetler yaratabilir dedi arada leğen kemiklerim falan sızlıyo mesela
Bskrt iremakl27 ben de 25 olucam yarın ama allaha şükür hiçç bir ağrım sızım yok😅 hamilelikten önce bel fıtığından dolayı adım bile atamazdım şimdi ağrımıyor. Tek şikayetim bebek hareket ettikçe tuvaletimin gelmesi 😬
MelisHayal mirzamira ne güzel demek ki rahat bir hamilelik yaşıyorsunuz.. herkesin korkuları panikleri var elbette ondandır 😊
1850 iremakl27 brnde 24+4 üm dun kanamam oldu şuan ığne kullanıyorum.doktorum ılerde erken dogum olabılır dıyor korkuyoruz suan acılma yok ama dualarınız bekliyorum 😔
iremakl27 1850 1850 inşallah zamanında doğar bol aman dikkat edin yormayın kendinizi Allah yardmcnz olsun
Sab_lx Merhabalar 23hafta+3 günlük hamileyim. Hafta başından beri vajina içine bıçak batması gibi ağrılar yaşıyorum. Deminde kasığıma gene iğne batar gibi ağrı girdi. Bu tip şeyler yaşayanınız var mı? Erken doğum olacak diye çok korkuyorum. Daha geçen hafta gittim normal demişti doktorum. 1 haftada açılma olur mu ki??