Minikmucizemiz_ Hanımlar merhaba , 8+6 yiz bugun yarin 9 haftalık olucaz ve 2 gündür çok acıkıyorum geceleri daha çok hatta benim gibi olan var mi normalmi
kbra19 Minikmucizemiz_ bende sürekli acıkıyorum normalde yemek yemeyi dahi sevmem ama yinede yiyemiyorum ben mide yanmam falan oluyor yedikten sonra daha sıkıntı yaşadığım için yemiyorum ama hep açım 😀