Rabiaakman Ne sancim oluyor nede nstde sancim çıkıyor bebek dogum pozisyonu almamis dedi doktor daha sezeryan olmak.istuyorum diyincede kabul etmiyor benim gibi olan varmi 39+4 haftalik hamileyim
erappp 40 haftalık ve 42 haftalık dogum yapanlarda var canım yürüyüş vs yap bebek dogun aninda bile kanala inip dogum pozisyonu alabiliyor