Kubraamer Merhaba arkadaşlar dün gece 32. Haftaya girdim dün gece ve bugünü inanılmaz kötü geçirdim midemde ve karnımda bi baskı hissediyorum sırtımda bir ağrı ve halsizlik var üzerimde acaba aranızda böyle olan var mı
suelin Kubraamer ben Ne uyuyabiliyorum ne fazla agrilarim oluyor bide göğüs altında içten yırtılma gibi acı var ne bilmiyorum
Kubraamer suelin benimde öyle mide yanmam çok fazla vallahi elden ayaktan kesiliyorum biranda daha artınca açıkçası korktum
suelin Kubraamer korkma normal şeyler geçecek hepsi geçecek sag salim kucağımiza almayı nasip etsin yüce Rabbimiz hepimize Merak ve heyecanla bekliyoruz hepimiz 🤲🏻💕😍