-beyhanali sayısal olarak yüksek değil aslında ama nşa sizin alışkın olduğunuzdan yğksektir belki? Ben de 11/7 yaşayan bir insansın 13/8 i hissederdim ama hamileyken tansiyon sorunu yaşadım ama yüksekliği asla ve asla hissetmedimç altta yatan başka neden de olabilir doktorunuzla muhakkak paylaşın ama bazen bazı semptomlar yaşamak için hamile olmak da yetiyor açılçası.. geçmişler olsun