Beybi-ahsen 16+1 haftaligiz bugun muaynemiz vardi cinsiyet icin ve doktorum kiz buyuk ihtimal ,kiz gibi yani dedi sizce kesinmidir ya da doktorlar emin oluyor ama yanilma payi icin kesin soylemiyor gibime geldi sizce ?
1prensannesi_ Beybi-ahsen detaylıyı bekle bence bende ıkı kere erkek dedı hala ıcıme sınnmıuor detaylıyı beklıyorum ıcıne ne doguyor☺️
Humzee16 Beybi-ahsen 17 haftalık olduk bugün çok şükür. 16+1 de bana da kız gibi dedi arkası ama arkası dönük ve bacaklarını kendine çekmişti. Tekrar gidince doktoruma soracağım İnşâAllah ❤️
Beybi-ahsen 1prensannesi_ etrafimdaki herkes erkek dedi ama icime hep kiz doguyordu neredeyse emindim bugunde doktorum kiz gibi duryor dedi hocam kesinmi diye sordum tekrardan kiz işte yani kiz gibi dedi
1prensannesi_ Beybi-ahsen benımde annem dahıl erkek dedı ama ben kız dıyorum detaylıya az kaldı bakalım hayrlısı olsun ya saglıklı olsun 🥰🥰