AysimaBurak Merhabalar hanımlar, tayin dolayısıyla Diyarbakır ‘a taşındık. Düzenli takibini yapıcak iyi bir çocuk doktoru öneriniz var mıydıı bebeğim henüz aylık😍
Cidoliko AysimaBurak öncelikle hoşgeldiniz inşallah çabuk alışırsınız🙏🏼😊ben diyarbakır memorial da Roza Kasacı var ona götürüyorum çok tatlı ve teşhisleri iyi olan bir doktor biz memnunuz.Bir de herhangi bir durum olduğunda kolayca ulaşıp cevap alabiliyoruz.aklınızda bulunsun🌸
AysimaBurak Cidoliko çok teşekkür ederimm çok güzel şehir biz çok beğendik 🥰 aa süper kesinlikle her an ulaşabilmem de çok önemli
Cidoliko AysimaBurak evet güzeldir alışırsınız ve ayrılırken üzülürsünüz genelde öyle olur☺️evet ulaşabilmek çok önemli