Fahriye1937 Ayakta hapşurduğumda biraz altıma kaçırdım, suyum patlamamıştır inşallah, böyle bişi yaşayan var mı 22 haftalığım
Prenses34_annesi Fahriye1937 Ben de bazen hapşurduğumda idrarımı kaçırabiliyorum yani bu gebelikte gayet normal ama yine de rahat etmem diyorsan doktoruna Danış istersen canım 🥰
yagizegemom Fahriye1937 aynısı 5 gün önce bana oldu doktorumu aradım hemen idrardır su olsa devamı gelir eğer devamı gelirse acile gel demişti devamı da gelmedi çok şükür bende o zaman 22+5 deydim bu haftalarda öyle bişey olmaz demişti
ballibocek Fahriye1937 muhtemelen idrardı ama eczanalerde bunun için pedler var aklınızda soru varsa (paranoya yapmayın tabii ) idrar ile alnşyon sıvısını ayırt ediypr
cerenveminigi Pelvik taban kaslarimiz gevşemeye müsait gebelik döneminde oksururken hapsururken ben de de oluyor her zmn değil ama arada oluyor normal deniyor
seyma9188 Fahriye1937 Bende çok oldu ahahah 🤣 Kendimi bebek gibi hissediyordum.Bir ara 2 ay öksürdüm her öksürdükçe altıma kaçırdım🤣 Şimdi de uzun süre tuvaletimi tutamıyorum zaten biraz gelsin hemen yaparım altıma kaçırmayayım diye😅