1prensannesi_ Hamis13 amin canım erkeklerdefe yanılma payı olıyormus kordonla yanılabılıyomus saglıklı olsunda 🥰
Gokcemom Bebeto1 özele gitmiştim yanıldı sonra devlete gittim. 3 buçuk aylıktı o zaman yanılması normaldi tabi devlete 5 aylıkken gittim daha netleşmişti yani
nur34_ 1prensannesi_ valla kuzum bnm doktorum da 16. Haftada %90 kiz dedi 20. Kesin kiz dedi net görünüyor cinsiyeti dedi yinede detayliyi bekledim perinatoloji uzmani da kiz dedi tam emin oldum artik 🤭