Allahkahretmesin1 Kızlar sabahtan beri aşırı bel ve bacak ağrısı çekiyorum 8+3 günlüğüz sabah hastaneye gidip bulantı için serum aldım ama uyandığımdan beri aşırı ağrım var doktor bir sıkıntı görmedi bu ağrı nasıl geçecek Allah aşkına bir akıl verin
Nasibe_34 Allahkahretmesin1 bende çok çekiyorum doktor diyo bel çukurlasinca oluyor bi sıkıntı yok dedi normal olduğunu söyledi bide yatarken yan yatmami işte ince yastığı bacağımın arasına koymam gerektiğini söyledi bende işe yaradi
Allahkahretmesin1 Nasibe_34 normalde de ağrıyordu da bu kadar fazla değildi ya üşüytümmya da istifra ederken çok kastım kendimi gece 11 den sabah 6 ya kadar 7 defa istifra edince dayanamadım hastaneye gittim o yastığı deneyeyim bi inşallah işe yarar yerimden kalkamıyorum resmeb
Nasibe_34 Allahkahretmesin1 inşallah gecer canım bide kalın bi battaniye al uzan onu beline sar karnını sıkmadan
Allahkahretmesin1 Nasibe_34 yorgan örtmüştüm yataktan kalkınca da atkı gibi bir şey sardım duş alsam iyi gelir mi ki
Allahkahretmesin1 Nasibe_34 sabahtan beri hiç kalkmadım yerimden sürekli uzanıyorum bana mısın demiyor ne zormuş bel ağrısı