Brcnkcsy66 Doğumum çok yakın Allah nasip ederse arkadaşlar merak ediyorum nereleriniz ağrıyo doğum sırasında nası bi ağrı bu kesik gibimi batma yanma ne tür acaba
Masal53 Brcnkcsy66 normal doğum yaptım kaşık ağrısı bel ağrısı yaşadım bide alt tarafta baskı hissettim o anda duşa girdim ebemin dediği yerleri sıcak suyla ovaladim
Kleopatra- Brcnkcsy66 Sezeryan doğum yaptım. Keskin bir ağrıyla birlikte yanma hissi oluyor. Gülerken dahi canınız acıyor. Yürürken karnım kopacak zannediyordum. Yine de değdi.🦋
58damla58 Brcnkcsy66 doğum aninda karnimm ağrır sanırdım ama belim ve baldır kısımlarım ağrıyordu şiddetli Bi şekilde. Normal sancıları karsilayabiliyordum ama suni sancı baya zorlamisti .duşa girdim suni sancıyı karsilarken sıcak su baya iyi gelmişti sonra zaten hop dogumhane yolu .
SutlacimiYedimmiBen Brcnkcsy66 anlatilmaz yasanir ne kesik acisina benziyor ne yanma ne batmaya benziyor.
Elifderin34 Kleopatra- kaç gün sürüyor iyileşmesi tabi her bünye farklıdır ama 1 haftada iyileşiyormu
Kleopatra- Elifderin34 Ben üçüncü günüm de iyiydim. Çok hafif bir ağrım vardı oda ayağa kalkarken otururken oluyordu. Oda dediğim gibi çok hafifti dayanılmayacak gibi asla değildi. 1 hafta olduğunda hiçbir şeyim kalmamıştı.