GulsahAsgerova İki uc ghndur kurdesen (ürtiker) basladi bende, bebeğin zarar görmesinden korkuyorum Basina gelen oldu mu? 12 haftaligim daha 😢😢😢https://imgyukle.com/i/JjZ2Sv
Gulnar99 GulsahAsgerova merhaba. Ben de o durumdayım. 13 haftalık hamileyim. İlk zamanlardan böyle oldum. Hala geçmiyor. İnşAllah bebeğe zararı olmaz