Sibel1981 Kızlar 28 günlükken kan testimden beta hcg 176 cıktı. 31 günlükken tekrar kan verdim beta hcg 776 çıktı sizce normalmi. Yardım edin lütfen
Esengll Sibel1981 evet gayet normal benim degerlerimde seninle ayniydi hemen hemen suan sorunsuz ilerliyor coksukur