Dün kontrole gittik hiç sorun tok herşey normal dedi ama sormayı unuttum akıntım oluyır hafif sıkı gibi ama günlük pede rengi hafif sarımsı geçiyor ve sabah uyandığımda çamaşırım ıslaktı günlük takmamıştım baya ıslanmıştı yani korktum suyum mı geldi diye olabilir mi sizce Yoksa şuradan akıntı mı