FatmaDalCevik
Iyı aksamlar hamısler 34+2yız bugun doktara gıttık bebek ıkı hafta onden gıdıyomus bnım tosun 2800gram olmus ama cokta ıyı bısı degıl dedı doktor kı bu bırıncısı daha sınra bebegın cok oynamadıgı ıcın 4gundur hastanye yatıp serum yedık ntsye bagladılar hersy normal cıkınca yatısımız bıttı cıktık hastaneden ama aklıma takıldı bazen cok oynuo bazen kıpırdamya usenıyor benım oglusum sızınde bole oluyo mu hareketlerını hıssedıyorum ama cok hareketlı degıl bıraz yordum kendımı kabul edıyorum ama nezamn bu yorgunlugu bıter benım oglanın