20 haftadayim com şükür saglikli guzel ilerliyor kanama vs yok fakat doktor cocuk cok asagida rahim kısalığı var dedi diger oglumdada erken dogum yapmistim bu da boyle mi olur acaba bu durumu yasayan varmi kızlar ve progestan kullanmaya devam etmelimiyim