Busraaaa35 Semaaaa1 saban marka aldım 2tane de yedek tablet aldım,evet altında su biriktiriyor ama evin nem derecesinde çok oynama olmadı,ise yarıyor mu emin değilim. Fiyatı çok pahalı değdi Hepsiburadadan aldm 70₺ gibi bisydi şimdi 105₺olmus sanırım
Semaaaa1 Busraaaa35 bende aldım ama onlar çok işe yaramıyormuş. Nem alma cihazlarını öneriyorlar fişe takılanları. Direk etki ediyormuş nem vs gibi sorunlara. O yüzden nem alma cihazı arayışındayım☺️
Semaaaa1 Busraaaa35 ben arayıştayım sizde de aynı durum varsa bence sizde bi bakın. Üstelik evin derecesini 2 derecede arttırıyormus. Harika bi buluş tabi biraz uyguna bulabilirsek 🤣
Busraaaa35 Semaaaa1 baktım bugün sizden görünce evet pahalı ama 2. El mantıklı, teşekkür ederim sayenizde bişey öğrendim 🙈
Semaaaa1 Busraaaa35 tekrardan merhaba ☺️ biz trotec sitesinden indirime girdiği için nem alma cihazını aldık. 2. Gün elimize geçti cihaz bugun kargodan teslim aldık. Şuan odaya kurduk kuşlanıyoruz. Çok araştırmıştım. Yorumlarda odanın havasının değiştiğini tüm camların açıkmış gibi olup tertemiz hava hissi verdiği vs yazıyordu. Gerçektende öyleymiş. 2 saattir çalıştırıyoruz oda da hem tertemiz bi hava ve koku var ve de nemi 80dem şuan 67ye düşürdü. Bilgilendirmek istedim. Eğer böyle sorununuz varsa araştırıp alın mutlaka ☺️🙏🏻