melekkalp227 akıntı gebelikte normal canım 30+3 üm hala akıntım olur normalden daha fazla olur bu dönemlerde tabi rengide önemli sarı yeşil ve kokulu yapısı var ise genelde enfeksiyon belirtisi diyorlar bunun için de doktoruna danışabilirsin ama onun harici normal beyaz kokusuz ise normal cnm bendede oluyor 🥰