elvinimmm merhaba kiyafet mi soruyosunuz diger eksiklerimi mi? benim mart sonu nisan basi dogumum. 3 tane 5li hastane cikisi aldim 1 nohut battaniye 1 normal battaniye 1 tane kalin aldim 20 tane agiz mendili aldim, 6-7 tane agiz onlugu aldim, 3 muslin ortu aldim, besik yengem hediye aldi ben icine yatak,carsaf,alez aldim, burun aspiratoru ve 10 tane yedek uc aldim ortibebenin, banyo havlusu aldim ozdilekten,3 tane unibaby sampuan aldim, pisik kremi sudocrem aldim birde alirsam bir marka var adini unuttum onu alicam,anne bebek sirt cantasi aldim,bebek arabasini aldim, emzik olarak avent, biberonda lansinoh tercih ettim. bundan sonra 0-3 ay 10 zibin 5 tulum ve alabildigim kadar alt ust birazda 3-6 alacagim. 3-6 yarisi kislik yarisi yazlik alirim.🫶