Cicek1 Devlet hastanelerinde randevulu olarak gidersen bayiltilarak yapılıyor diye biliyorum.
Arkadaşım bu sekılde yazdı
Sizinde randevulu değil mi ?
Oda araya tanıdık sokmuş o dedıgınız hastanede ve bayıltma olmuş özele gitmemiş aklımda yanlış kalmış
Marsadan önce baska devlet hastanesinin Adana açıl girişinden yapmışlar dr demiş acilden giriş yaptığın için sana narkoz veremem demiş git pol randevu al gel öyle olur bayıltma demiş
Sonra Marsa hastanesinde tanıdık bulmuşlar bayıltma işlemi olmuş kürtaj olmuş
Suan 5 aylık yavrusu var onunda
Allah herşeyi hayırlısını nasip etsin 🌺