Hafizeipek
[bilinmeyen] dün yaptrdim daha hiç bir şekilde de etkilenmedim tamamen abartiyolar
Minikheyecan
50 mg ile yaptırdım bir sıkıntı olmadı
Cismmpoyraz48
[bilinmeyen] 2 gun önce yaptırdım gayet normaldi hiç bi sıkıntı yaşamadım
Cekuli
[bilinmeyen] şeker yüklemesi deyince böyle koca koca iğnelerle omurgaya şeker basıyorlar gibi canlanıyor genelde 😁 ama gidip aç karnına aromalı gazoz içiyorsun bu kadar ☺️ Yani buna baygınlık geçirenler nasıl Doğum yapıyor hayret ediyorum🤦🏻♀️ Korkulacak gerilecek hiç bişey yok herşeyi büyüten abartan biri değilseniz hiç bi şekilde bi rahatsızlık vermiyor inşallah temiz çıkar🙏🏻
Deryaclsz
Cekuli bende gebelik şekeri çıktı ve nerdeyse bayılıyordum hatta 3. Bardağı içemedim. Bunun abartmayla bi ilgisi yok. Herkesin bünyesi farklı.isteyerek bayılmıyor kimse . Bende hamileliğim boyunca hiç kusmadım kusanlar abartıyorlar desem sanırım hoşunuza gitmez .
aslihano
Cekuli bayginlik gecirenler korkudan gecirmiyor zaten. Hiperglisemiden bayilmis hissediyolar.
Kul
Aynen öyle bende şeker yüklemesine giderken ay çok kötü oldum birincisinde yapamadık ikincisinde oldu söyle kustum böyle yaptım tadı igrencti bilmem ne bı gittim elmalı soda gibi bir içecek ne baş dönmesi ne miğde bulantısı hiç birşey olmadı kimseyi dinleme her beden farklı herkesin tecrübesi farklı ☺️
Mervece30
Kul evet kesinlikle
Aynı elmalı gazoz
Ben sadece şeker hiçbir şekilde tüketmediğim için içimi baydı aç olduğum içinde mide bulantısı yaptı o kadar abartılcak bişey yok
Cismmpoyraz48
[bilinmeyen] abartılacak bsy yok cnm yaptırınca anlarsın bazi anneler cok hassas olabilir kustumn öldüm bittim diyen cok halbuki 1 saatlik bi süre hmen geçiyor ztn 😊
Brlgry
Cismmpoyraz48 benim 9.30dan 12 ye kadar sürdü valla mg düşük oluncaya 1 saat oluyor 3 kere kan verdim 1 saat arayla
Brlgry
[bilinmeyen] dün yaptırdım 75 mg soda şişesi gibi bir şey aldık eczaneden içtim ilk bir şey olmadı kan verdim sonra midem bulandı Benim halsizlik oluştu açlıktanda olabilir kendimi zor tuttum bi ara çıkartmamak için çünkü tekrarlamak gerekiyormuş sonra herkezin bünyesi farklı
Cismmpoyraz48
Brlgry neye göre degisiyorki bana 50 mg lik verdi doktorum 1 kere kan verdim farklı veriliyor demekki herkesin ayni degil sizin 75 mg bide
Dora91
Abartilcak hicbisey yok miden hassas ise biraz gaz yapabiliyo onun dısında bı sıkıntı yaratmıyo.
MERVEATALAY
Abartili zor bir islem değil pazartesi günü yaptirdim ac karnina elmali gazoz gibi birsey içiliyor. Icerken zorlanmadim ama ictikten yarim saat sonra felan basim dönmeye başladı hemsireye soyledim sedyeye aldilar uzanarak bekledim geri kalan kan verme işlerini. Yatinca biraz daha rahat oldum. Be normal de sabahlari cok ac uyaniyorum kahvalti etmesem hemen elim ayagim titriyor ac kaldigim icinde olmuş olabilir ama bayginlik kusma olmadi 😊
Coolmom
[bilinmeyen] yaptıran biri olarak şöyle söyliyim ilkinde 50 lik verdiler okey onda gayet başarılıydım ve aa ne yahubumuymuş abartmışlar dedim ama gercekten ikinciye yani 100 lük de yaptırılması gerektiğinde gercekten abartılcak kadar 😤var ne yazıkki ! 4 kere kan alındı müşaade altına alındım tansiyonum düştü gebelik şekeri sınırdaçıktı doktor diet önerdi yani açıkcası bu şeker yüklemesine başvurmadanda diet yapabilirdim ben çok gereksiz olduğuna karar verdim tercih meselesi tabi. Bidaha yaptırırmısın deseler yaptırmam vücuduma o kadar şekeri alıp ayılıp bayılmaya gerek yokbence direk düzenli beslen olsun bitsin!!
Cekuli
Deryaclsz bendede gebelik şekeri var benimde midem bulandı ama gelip buraya öldüm bittim yazmadım zaten aç karnına şekerli bir şey içip bayılmanın bir mantığı yok bayılma sebebiyle şekerli bir gazoz içmenin bir bağlantısıda yok hamileyiz hassas olmamız çok normal herşeye de ayılıp bayılmaya gerek yok.
babysmom
@Cismmpoyraz48 genetik bir risk faktörü varsa 75 mg yapılıyor. Ailede diabet tanısı yoksa 50 mg öneriliyor.
Muhammedamine
babysmom aslında tam olarak öyle değil bende herhangi bir risk teşkil eden durum yokken 75 mg yükleme oldu çünkü 50 mg la tanı koyulamıyor eğer yüksek çıkarsa tekrar yükleme yapılıyor ya 75 yada 100 mg tekrar yükleniyor ama 75 mg da yüksek çıkarsa tedavi aşamasına geçiliyor tekrar yükleme yapılmıyor . Çok daha mantıklı geliyor düşünnce 75 mg yükleme
Dilara04
Ya kızlar gerçekten asla aparttiklari kadar yok fanta kutuları varsa onun içinde glikoz şurubu veriyorlar ve çok da güzel aman aman tatlı değil aç karna ne yersen miden bulanır ama bu o kadar abartı değil ve yarın gidip sonuçlarımi alicam ben lütfen ben herkesi dinledim2li 3lu 4lu testlerimi yapmadım çok pişmanim doktorlar çok kızıyor ve bebeğim nasıl inşallah sagliklidir diye söylenip duruyorum ve 32haftalik hamileyim nerdeyse gerektiği için şimdi şeker yüklemesi yaptırdım 😑😑🤐😣
Dilara04
Dilara04 siz kimseyi dinlemeyin nolur 😑😑
Fulyax
Bende yaptırdım hiç bır sıkıntı olmuyor şurup gibi suyu içiyorsun 2 saat bekliyorsun sonra kan alıyolar,parmaktan şekerine bakıyorlar hiç bişey olmuyor, korkulan bişey yok 😂😂😂 millet fazla abartıyor bence allah şükür bizde şeker çıkmadı🙏🏼
Candy_liz
[bilinmeyen] Şeker yüklemesi yaptırılmalı ve gerekli diye düşünüyorum, gittiğim 3-4 doktor da yaptırmamı söyledi.. Ama arkadaşların dediği gibi ‘millet abartıyor demeleri’ yanlış.. Çünkü her bünye farklı.. Ben hamileliğimin başından beri kusma, mide bulantısı sorunu yaşamadım.. Öyle midem çok hassas da değildir, açlığa dayanıklıyımdır.. 75gr şeker yüklemesi yapıldı, benimki aromalı gazoz değildi, şekeri suya karıştırıp içirdiler.. önce açlık ölçüldü, içtikten sonra 1.sa ve 2.sa bakıldı.. 1.saatin dolmasına 5 dk kala çarpıntı, sıcak basması, terleme, şiddetli mide bulantısı yaşadım, kendimi çok kötü hissettim ve kesinlikle tutamadım içimde kustum.. Allahtan süre dolmak üzere diye testi tekrarlatmadı doktorum devam ettik.. Ben 11’de içtim şekerli suyu, dr randevum yüzünden, o saate kadar aç bekledim o da çok etkilemiş olabilir, size tavsiyem çok aç beklememek adına erken yaptırın.. O zaman daha rahat geçebilir..
Coolmom
50 lik içenler rahat rahat konuşuyo ama bide üstüne 100 lük içip öğlene kadar aç kalıp 4 tüp kan verince bu kadar rahat konuşurlarmı çok merak ediyorum
Setenay
Yaptırmadım fikrim yok :) açlık tokluk bakıldı