Simay13 Bugün ikili tarama sonucum iyi çıktı. İkili tarama iyi çıkarsa diğer taramalara gerek diye biliyorum. Üçlü taramaya çağırdı doktorum. Sen bilirsin mecbur değil dedi. Napmaliyim nolur bir akıl verin kararsız kaldim
BBuseY Simay13 bizim ikinci iyi çıkınca ¾ detaylı istemedi canım 🤗 doktorunuza göre hareket edin derim
Ozlemmisss Simay13 ya ikili test önemli ama diğer testler niye bu kadar pahalı anlamıyorum. Bende detaylıyı yaptırsam mı çok kararsızım 🤦🏻♀️
denizarenmom Ozlemmisss ikili uclu tarama testi kesin sonuc degil, detayli usgde butun organlarina bakiliyor ve cok onemli yaptirilmasi gerek. haklisiniz pahali ama cocuk dogurmaya karar verirken bazi seylere de butce ayircagimizi bilmemiz lazim.
Simay13 Ozlemmisss o Mevla evlat için mecbur veriliyor ama düşündüğüm tek şey anne piskolojisini çok etkiliyor. Birde ben anksiyete hastasıyım. Tavan yaptı bu 10 günde. Bekle düşün düşün düşün