Kizlar kimler benim gibi 4 aylik hamile ve ne gibi degisiklikler var sizde? Benim Gögüslerim 4 aydır baya hassas..
Bel Agrisi ve Rahimde baskı hissediyorum baya.. normaldir diye düşünüyorum; ilk hamilelikde 2. Hamilelik fark oluyor deniliyordu.. bakalım inşallah normaldir.. sizlerde durum nasıl?