Sevgi2023 Merhaba herkese,Kizlar ben 34haftamdayim ve ara ara agrilarim oluyordu tabii ama bugun widdetli adet agrisi gibi agrilarim var☹️normalmi olmasi bu kadar widdetli? 2ci hamilelim bu ama 1cide hic boyle diyildim,belimde kasikda agrilarim var gecmiyor🙁🙁
kuzucumoglum Sevgi2023 bende 34+3 haftaligim bendede ara ara adet ağrıları başladı yarın kontrolüm var sorucam doktora
Drysmsn Sevgi2023 32.haftadan ıtıbaren bende de adet ağrısı başladı ayağıma kadar vuruyor kendılıgınden gecıyor
kuzucumoglum Sevgi2023 tamam yarın yazın ben unutursam bakalım ne diyecek artık bebiş toplaniyor tuvalete giriyorum bakıyorum sanki bişey gelcek gibi benimde cumartesi günüydü randevum erkene çektim bu yüzden
kuzucumoglum Sevgi2023 canım geldim doktordan hem adet agrisini hemde toplnmaya normal dedi büyüyor dedi çok şükür rahatladim
Sevgi2023 kuzucumoglum ya cok sevindim iyi olun inwallah,bende rahatladim sayenizde 35haftama geciyorum ve korkdum o yuzden🥹teşekkür ederim